RENOWACJA POWIERZCHNI LAKIERNICZEJ

Jest to bardzo czasochłonny i kosztowny proces, ze względu na zakres prac. Po dokładnym umyciu i oczyszczeniu chemicznym powierzchni lakierniczej zostaje ona poddana glinkowaniu. Wszystkie elementy gumowe, ozdobne oraz wykonane z tworzyw sztucznych są oklejane, aby nie uległy uszkodzeniu, po czym rozpoczyna się proces polerski. Cztery, a nawet pięć warstw polerskich, w wyniku których uzyskujemy niemal całkowitą redukcję zarysowań. Powierzchnia lakiernicza jest oczyszczona i idealnie gładka, a uzyskany efekt porównywalny jest ze stanem pojazdów fabrycznie nowych. Dodatkowo odświeżamy wygląd elementów z tworzyw sztucznych, elementów chromowanych oraz ogumienia. Oczyszczone zostają elementy osłony silnika i komponentów pod maską. Tapicerka i wykładziny zostaną odkurzone, dywaniki uprane oraz umyte szyby.

 

Szczegółowy zakres prac znajduje się poniżej:

– Dokładne umycie całego pojazdu oraz felg i ogumienia
– Usunięcie trwałych zbrudzeń pochodzenia organicznego i ropopochodnych
– Glinkowanie powierzchni lakierniczej
– Oczyszczenie chemiczne i felg ze stopów lekkich
– Polerownie ręczne felg
– Cztery lub pięć warstw polerskich
– Aplikacja podstawowego zabezpieczenia lub za dopłatą kompozyt ceramiczny
– Mechaniczne wypolerowanie szyb
– Konserwacja ogumienia i elementów z tworzyw sztucznych
– Wypolerowanie chromowanych elementów ozdobnych (jeśli nie są uszkodzone)
– Wypranie lub umycie dywaników
– Odkurzenie tapicerki oraz wykładzin kabiny i bagażnika
– Oczyszczenie progów wewnętrznych i listew ochronnych
– Oczyszczenie wewnętrznych profili drzwi
– Umycie szyb wewnątrz i zewnątrz
– Wypolerowanie końcówek rur wydechowych
– Oczyszczenie komponentów pod maską pojazdu

CENY:

Renowacja lakieru od 1000 PLN netto (w zależności od wielkości pojazdu i stanu powierzchni lakierniczej)

DLACZEGO WARTO

Polerowanie lakieru jest chyba najbardziej efektownym zabiegiem w procesie detailingu i najlepszym środkiem do przywrócenia karoserii świeżości i blasku.

  • Przywracanie wyglądu febrycznego lakieru
  • Usuwanie rys oraz skaz lakieru
  • Uwydatnianie połysku lakieru

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Kiedy możemy polerować lakier?

    Lakier możemy polerować, gdy posiada on odpowiednią grubość. Kolejnym warunkiem jest brak ognisk korozji oraz brak uszkodzeń warstwy bezbarwnej. Każdy zabieg poprzedzamy dokładnymi oględzinami samochodu oraz indywidualną oceną stanu powierzchni lakierniczej.

  • Na czym polega korekcja lakieru?

    Korekta lakieru polega na usunięciu zarysowań oraz oksydacji z powierzchni lakierniczej. Jeżeli na powierzchni lakieru znajdują się odpryski lub głębokie rysy zostają po oczyszczeniu wypełnione lakierem bazowym oraz bezbarwnym i zmatowione papierem wodnym. Zakres renowacji realizuje się poprzez odpowiedni dobór gradacji ściernej past polerskich oraz twardości i rodzaju krążków polerskich. Sam proces polerowania lakieru, jest bardzo pracochłonny, ale wykonany profesjonalnie jest w stanie zredukować niemal w całości wszelkie ślady użytkowania znajdujące się na powierzchni lakierniczej oraz przywrócić jej pierwotny blask i głębię koloru.

  • Jak utrzymać efekt po polerowaniu lakieru?

    Najprostszym sposobem jest pokrycie lakieru woskiem. Do bardziej trwałych metod należy pokrycie samochodu powłoką kwarcową, która odznacza się większą trwałością od wosku. Najtrwalszym rozwiązaniem są powłoki szklane, które przez wiele lat skutecznie chronią nie tylko lakier, ale większość zewnętrznych elementów pojazdu.

AMG Serwis Sp. z o.o. 2019 © Wszystkie prawa zastrzeżone.